Pokrak – reaktywacja… I   Ostatnio zaktualizowane!


W maju ubiegłego roku na podwórku w Strzelczykach zawitał zakupiony przez Miłosza LR 4000 znany bardziej jako POKRAK 🙂

Auto zbudowane ładnych parę lat temu przez Pawła Oleszczaka super sprawowało się w Jego rękach bardzo dobrze, wygrywając sporo imprez i następnie służył dzielnie w POKRAK Offroad Squad (rodzinny zespół rajdowy Pawła (Kierowca) i Ewy (Pilot) Matkowskich) by odejść na długie wakacje i oczekiwać na nowego właściciela.

Lekka konstrukcja wykorzystująca ramę Land Rovera w połączeniu z konstrukcją rurową, nadwoziem z laminatu i wykończeniem z aluminium, mimo mostów rodem z Patrola, reduktora z RR i skrzyni z silnikiem 4,0 z BMW waży około 1530 kg.

Konstrukcja rurowa

Lekkie nadwozie

V8 4,0 generujące 286 KM

Aluminiowa chłodnica, sportowe zawieszenie

Frajda z jazdy trwała 3 miesiące… Polna droga, ulewny deszcz, słabsze tylne amortyzatory i POKRAK nieco zmienił oblicze…. Rolka przez prawy bok i auto nieco oklapło… Nadmienić należy, że POKRAK jest twardzielem, nie pierwsza i nie druga to jego taka przygoda w historii 🙂 Zawsze się z upadku podnosił 🙂

Taki jakiś smutny… 🙁

Po rozebraniu elementów nadwozia widok nie pocieszał….

Po dłuższym postoju wylądował u mnie w Owczegłowach, powoli oceniałem rozmiar strat i układałem części (kompletowałem).

I tyle na dziś 🙂

Dalsza relacja w kolejnych odsłonach 🙂

Pozdrawiam terenowo

Seba 4×4

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *