W maju ubiegłego roku na podwórku w Strzelczykach zawitał zakupiony przez Miłosza LR 4000 znany bardziej jako POKRAK 🙂
Auto zbudowane ładnych parę lat temu przez Pawła Oleszczaka super sprawowało się w Jego rękach bardzo dobrze, wygrywając sporo imprez i następnie służył dzielnie w POKRAK Offroad Squad (rodzinny zespół rajdowy Pawła (Kierowca) i Ewy (Pilot) Matkowskich) by odejść na długie wakacje i oczekiwać na nowego właściciela.
Lekka konstrukcja wykorzystująca ramę Land Rovera w połączeniu z konstrukcją rurową, nadwoziem z laminatu i wykończeniem z aluminium, mimo mostów rodem z Patrola, reduktora z RR i skrzyni z silnikiem 4,0 z BMW waży około 1530 kg.
Konstrukcja rurowa
Lekkie nadwozie
V8 4,0 generujące 286 KM
Aluminiowa chłodnica, sportowe zawieszenie
Frajda z jazdy trwała 3 miesiące… Polna droga, ulewny deszcz, słabsze tylne amortyzatory i POKRAK nieco zmienił oblicze…. Rolka przez prawy bok i auto nieco oklapło… Nadmienić należy, że POKRAK jest twardzielem, nie pierwsza i nie druga to jego taka przygoda w historii 🙂 Zawsze się z upadku podnosił 🙂
Taki jakiś smutny… 🙁
Po rozebraniu elementów nadwozia widok nie pocieszał….
Po dłuższym postoju wylądował u mnie w Owczegłowach, powoli oceniałem rozmiar strat i układałem części (kompletowałem).
I tyle na dziś 🙂
Dalsza relacja w kolejnych odsłonach 🙂
Pozdrawiam terenowo
Seba 4×4